Optimalizácia SEO


Reklama na internete - Audit  kampaní

 

Audit reklamných kampaní

 

Pre dosiahnutie maximálnych výsledkov internetovej reklamy je dôležitá ich každodenná analýza. Podľa čerstvej analýzy sa prehodnocuje denný limit kliknutí , lokalita zobrazenia, počet kľúčových slov, a v konečnom mesačnom zúčtovaní efektívnosť reklamných kampaní.

 

Čo všetko sa bude sledovať pri Audite reklamnej kampane :

 

1. Denná návštevnosť (podľa regiónov)

2. Denná návštevnosť (podľa reklamných kľúčových slov)

3. Čas strávený na jednotlivých stránkach a podstránkach

4. Presný rozbor naklikaných reklamných kategórií

5. Rozbor kľúčových slov reklamnej kampane

6. Od chodovosť zo stránky a pod stránok reklamnej kampane

7. Úspešnosť reklamnej kampane

 

 Cena Auditu reklamných kampaní

 

 Cena Auditu reklamnej kampane sa určuje individuálne u každého klienta, cena je závislá aj od týchto faktorov :

 

Investovaná čiastka mesačne do internetovej reklamy
Počet reklamných kampaní
Počet využitých služieb
Počet reklamných kľučových slov

 

Čo prinesie Audit reklamnej kampane Vám ?

 

Hodnota poradenstva spočíva v ušetrení vášho času a nákladov vynaložených na hľadanie a vývoj nesprávneho riešenia. Po ukončení Auditu konkurencie a odhalení chýb Vám prinesieme komplexné riešenie daného problému.

 
 

 

Google partner