Optimalizácia SEO


Web marketing

Čo to je web marketing ?

 

Ako to už aj názov napovedá, táto oblasť marketingu sa zaoberá oslovením zákazníka za pomoci internetových vyhľadávačov. Cieľom web marketingu je čo najkvalitnejšie a najefektívnejšie zacieliť na danú skupinu za pomoci vyhľadávačov. Jedná sa o veľmi efektívny marketingový nástroj, vďaka ktorému ukážu vyhľadávače cestu k Vašim produktom alebo službám.

 
Web marketing a jeho výhody 

 

Web marketing nie je agresívny typ marketingu na rozdiel od  bežnej reklamy (push marketing), ktorá tlačí produkty a služby k zákazníkom, o ktoré často ani nemajú záujem. Marketing vyhľadávania SEM dáva zákazníkom presne to, čo hľadajú, potrebujú.

 

Na internet prichádzajú návštevníci často za účelom hľadania daného produktu alebo služby, väčšinou už presne vedia, čo chcú kúpiť a hľadajú len spoločnosť, od ktorej by daný produkt alebo službu kúpili. Sila marketingu vyhľadávania SEM je v tom, že viete, čo zákazník hľadá a navyše k produktu alebo k službe prichádza sám a má skutočný záujem o kúpu.

 

Jediné, čo musíte urobiť, je váš produkt alebo službu ponúknuť. Ponúknuť ich môžete jednoduchým spôsobom, Vaša stránka sa musí objaviť na popredných miestach vo výsledkoch vyhľadávania na danú cieľovú skupinu. Na zistenie všetkých skutočností ako je konkurenčné prostredie, kľúčové slová, návštevnosť webu je potrebné vypracovať kompletný web marketing, ktorý sa pripravuje podľa analýz Web Auditu.

 

Web audit

 

Pre ucelené vysledky web marketingu je potrebné vykonať Audity rôzneho typu a charakteru, na zákalde týchto zistení sa určujú ďalšie postupy web marketingu tak, aby boli web stránky navštevované cielenou skupinou návštevníkov a aby dosahovali žiadané výsledky.

Google partner